Soort reis

Filter op beoordelingen




Reiservaringen

Wij delen met u graag ons enthousiasme over onze bestemmingen en reizen. Maar laten we eerlijk zijn: helemaal ‘ongekleurd’ zijn onze meningen niet. Daarom hechten we veel waarde aan de beoordelingen en tips die onze klanten achterlaten op onze website. Niets zo waardevol als een review van een klant die net terug is van zijn/haar reis. Daarom warm aanbevolen: lees de beoordelingen. U kunt reviews vinden over elke reis, elk hotel, elke coach. Of doe inspiratie op in het algemene reviewoverzicht van alle wellnessreizen.

Alle beoordelingen

23 februari 2009

Nederland, Eden hotel

Sauna Ryokan is ons goed bevallen; zeer leuke en hartelijke ontvangst, heerlijke behandeling en de overige faciliteiten waren over het algemeen ook prima. De mooie ligging van de sauna is absoluut een toegevoegde waarde. De lunch was lekker maar had iets uitgebreider gemogen hoewel dat een goede reden was om daarna van de andere japanse hapjes te genieten. Jullie zouden kunnen vermelden dat bij dit arrangement zelf voor badjas / handdoek en slippers gezorgd moet worden. Het hotel heeft een erg leuke ligging. Wellicht is het voor jullie goed om te weten en te vermelden dat er in het Eden-hotel een parkeervergunning verkregen kan worden (worden kosten voor gerekend maar dan hoef je niet de parkeerautomaat om de 3 uur bij te vullen) zodat de auto voor het hotel geparkeerd kan worden. Ook een leuk extraatje om te vermelden is wellicht dat er op vrijdag koopavond is in Zutphen en op zaterdag markt. Al met al hebben wij écht genoten van ons weekendje weg en was het zeker voor herhaling vatbaar ! Met vriendelijke groet, Ankie Ramaekers

Ankie Ramaekers

19 februari 2009

Nederland, Eden hotel

We vonden de kamer van het hotel wel heel klein. Verder was alles schoon en in orde. Ontbijt was heerlijk (vandaar de 8)!

K. Benning

19 februari 2009

Nederland, Badhotel Scheveningen

Het personeel in het hotel was echt bijzonder vriendelijk. We werden middels een brief nog bedankt voor het invullen van de hotel enquete. We zijn zeker van plan om nog eens gebruik te maken van puurenkuur.

MMA Peeman

19 februari 2009

Nederland, Bilderberg Kasteel Vaalsbroek

Helaas bij aankomst bleek toegezegde 'lazy-day' door medewerkster Puur&Kuur in eerste instantie niet mogelijk. Na ruzie nijgende discussie, bood een annulatie op laatste moment (?) alsnog soelaas. s'Morgens bij ontbijt stonden wij niet op gastenlijst. Beperkte spa-mogelijkheden. Behandelingen verder helemaal niets op aan te merken. Top!

L.H. Magsino

19 februari 2009

Nederland, Golden Tulip Epe

Helaas, door relatiecrisis hebben we maar kort genoten van de sauna. Aan de faciliteiten lag het niet!

AM Kroon